בלוני לטקס

שלום לכל בוגרי האקדמיה לבלונים!

ברצוני במאמר זה לספר לכם קצת על בלוניי לטקס, האקדמיה לבלונים של אדון בלון.

הידע על חומר הבלון, זמן הציפה עם הליום, צבעיו וכו'..יעזרו לכם להבין יותר את עולם הבלונים, הן ללקוחות והן כלקוחות.

בשיעורי האקדמיה לבלונים למדנו, שבלוני לטקס של חברת qualatex מיוצרים מ-100% לטקס טבעי והם מתכלים בקצב הדומה להתכלות עלה של עז אלון. בלוני לטקס קיימים למעלה מ70 צבעים וגימורים שונים, בגדלים שבין 5 אינצ' ל- 36 אינצ' בבלונים עגולים. קיים מגוון צבעים וגדלים נוסף, מוגבל יותר, בבלוני לטקס בצורת לב, ג'או דונאט, ג'או בלוסום (פרח) ו-160q, 260q, 350q, 321q, 646q בבלוני טוייסטנג.

אומרים על בלוני qualatex שהם הטובים ביותר!. מחקרים מראים כי יותר מ 80% מאנשי המקצוע בבוחרים להשתמש במותג qualatex. בלונים אלו ידועים באיכותם, מגוון הצבעים וההתאמות שלהם ובזמן ציפה ארוך יותר.

עובדות פחות ידועות, שגם אותם בוגרי האקדמיה לבלונים כבד יודעים:
• לטקס נאסף בחיתוך גזע ואיסוף השרף בכוסות. קציר הלטקס אינו פוגע בעץ.
• בלוני לטקס ידידותיים לסביבה. עצי גומי צומחים ביערות הגשם. קציר לטקס אינו מעודד כריתת יערות מכיוון שעצים שמהם נאסף הלטקס אינם נפגמים בתהליך האיסוף, עץ יחיד יכול לייצר לטקס במשך 40 שנה!!
• אם צליל הפיצוץ של בלון מרתיע אתכם, אינכם לבד. בלון המתפוצץ מייצר בום על-קולי קטן. שחרור האנרגיה הפתאומי של האוויר הדחוס בבלון, יוצר חור בגומי הגדל כמעט במהירות הקול. כיוון שמהירות זו גדולה בהרבה ממהירות הקול באוויר, החור שבבלון שובר את מחסום הקול ומייצר בום על-קולי.
• בלונים הומצאו ב1824, אותה שנה שבה הומצא האלקטרומגנט.
• פיוניר משווקת קרוב למיליארד בלוני qualatex מידיי שנה!

אז – אם ברצונכם לקבל עוד מידע, התייעצות או הצעת מחיר בנושא בלונים לאירועים, בלונים לחתונה, אמנות בלונים, האקדמיה לבלונים או בכלל – מוזמנים ליצור איתי קשר!!!

מבחינתי לכל אירוע אנחנו שותפים מלאים להצלחה שלו, ועל כן אני תמיד שמח לקבל אתגרים חדשים!

ליצירת קשר עם צוות אמני הבלונים, וליצירת אירוע צבעוני ומשודרג:

[contact-form-7 id="1473" title="anyware"]

 

תודה רבה והמשך יום נעים מלא בבלונים. יוסף.

בלונים לחתונה! לא מה שחשבת!

"כל פעם שראינו אותך היית עם חיוך ענק ברחבה! הבלונים היו כל כך מיוחדים ויפים. מקצוען ברמות ואין ספק שאנחנו ממליצים עליך לכל זוג שרוצה להפוך את החתונה שלו ליפה וצבעונית."

אדון בלון ב:
קורס קיפולי בלונים למתקדמים 4
קורס הבלונים שלנו!
תמרה
ספרון מיוחד לכל המשפחה!

"השירות של אדון בלון הוא מהטובים שיש! בחור אנרגטי שבא לחתונה ועושה ים של שמח. היחס האישי והשמחה שהוא מפיץ מעלים את האירוע לרמה אחרת. כיף אמיתי!!! מומלץ בחום"

צבעים בעיניים! בלונים בחתונה שלכם!

"את השמח שעשית לנו בחתונה אי אפשר להסביר במילים! זה לא עוד אטרקציית בלונים, זה משהו אחר לגמרי! אתה איש מדהים עם אנרגיות מטורפות!"

בלוני הליום שאלות ותשובות

לפרטים נוספים ותיאום אירוע

השאירו טלפון ונחזור אליכם.ן בהקדם!