עקרונות עיצוב-בלונים לאירועים

טיפים וטריקים לשדרוג עיצובי הבלונים שלכם.ן!

אנחנו כאן כדי לענות לשאלות שלכם.ן!

איך יודעים באילו צבעים להשתמש? מה הקשר בין איזון וקצב לעיצוב בבלונים ומה העיקרון החשוב ביותר שכל מעצב ומעצבת צריכים להכיר?

באנו לעשות סדר!

ראשית, נפתח ונאמר שכל הטיפים הרשומים יכולים להתעדכן ולהשתנות בהתאם לאופנה, להקשר העיצוב ולאופי המעצב, כך שהטיפים האלו הם כלים בסיסיים עבורכם – המעצבים והמעצבות, ועליהם ניתן להוסיף יצירתיות גדולה וצבע.
שנית, נזכיר שעל מנת לקבל טיפים נוספים, שיעורים וירטואלים וידע – אנחנו מזמינים אתכם.ן להירשם לקורס האונליין שלנו – קורס מקוון באתר שלנו בו תלמדו סודות, טיפים וטריקים נוספים!

וכעת - 6 עקרונות חשובים בעיצוב בלונים!

על מנת להכיר את עולם עיצוב הבלונים טוב יותר – ריכזנו עבורכם שישה טיפים חשובים בעיצוב בלונים לחללים, אולמות, שערי כניסה ועוד. הנה הם כאן >>
אחידות
המושג אחידות מתייחס למתייחסת ליחס ולשילוב בין כל האלמנטים בעיצוב, כך שישקף מסר של “שלמות” או “אחדות”. אחידות כוללת אחידות בגודל הבלון, בצורתו, בצבעיו וכו'. על מנת להיות מעצבי על – עליכם לשמור על אחידות!
לאירועי חברה מדליקים ביותר!
איזון
בעולם העיצוב קיימים שני סוגי איזון- איזון ממשי ואיזון חזותי.
קצב
מתייחס לתנועה המעוררת עניין בעיצוב. קיימות ארבע דרכים עיקריות ליצירת קצב.
דומיננטיות וניגודים
לעיצוב חייב להיות אזור דומיננטי או נקודת מרכז על מנת לשקף איזון.
בקישוט בלונים יכולים להיות אזורים דומיננטיים, כמו מרכז של שולחן או אמצע אשכול בלונים מנופחים בהליום.
בניגודים, הכוונה היא לשימוש בצבעים, צורות ומרקמים הפוכים בתוך העיצוב ליצירת רושם.
צבע משלים או קו הרמוני וחומר עגול יכולים להיכלל באותו עיצוב ליצירת ניגוד.
לחילופין מרקמים הפוכים יכולים להתקיים האחד ליד השני ליצירת עניין מוגבר.
הרמוניה
בשימוש נכון באלמנטים ועקרונות עיצוביים, העיצוב הופך הרמוני. זהו עיקרון חשוב, כיוון שהרמוניה בעיצוב תיצור חיוכים אצל האנשים, תגרום לחיבור ותשבור את הקרח. הרמוניה לא נכונה יכולה לגרום לחיכוכים, דיסוננסים וקצרים בתקשורת.

וכעת - לעקרון החשוב מכל:

קנה מידה ופרופורציות

קנה מידה מתייחס לגודל העיצוב בכללותו ביחס לסביבה.
על עיצוב להיות בגודל מתאים בכדי לשקף איזון חזותי. אם העיצוב גדול מידי, הוא יראה משתלט אך אם הוא קטן מידי הוא יראה לא משמעותי.
פרופורציה מתייחסת גם כן לכמות של כל רכיב בעיצוב, ביחס לרכיבים אחרים.
יש להקדיש תשומת לב בשימוש באלמנטים מנוגדים בצורה, צבע או מירקם על מנת להבטיח שהכמויות שנעשה בהן שימוש משקפות איזון חזותי.
אז – אם ברצונכם לקבל עוד מידע, התייעצות או הצעת מחיר בנושא בלונים לאירועים, בלונים לחתונה, אמנות בלונים או בכלל – מוזמנים ליצור איתי קשר!!! מבחינתי לכל אירוע אנחנו שותפים מלאים להצלחה שלו, ועל כן אני תמיד שמח לקבל אתגרים חדשים!

עקרונות עיצובי בלונים לאירועים

האקדמיה לבלונים של אדון בלון

שלום לכולם, ברצוני במאמר זה לספר לכם קצת על עקרונות עיצובי בלונים. יש כמה כללים חשובים שכדאי לזכור ברגע שמעצבים אירוע ללקוח. אחידות מתייחסת ליחס ולשילוב בין כל האלמנטים בעיצוב, כך שישקף מסר של "שלמות" או "אחדות" איזון – קיימים שני סוגי איזון. ממשי וחזותי. • איזון ממשי קיים על מנת לייצב את העיצוב כך שלא יפול • איזון חזותי מתייחס למראה העיצוב. בין אם הצורה סימטרית או א-סימטרית, אל לעיצוב להיראות כבד מלמעלה או בעל משקל רב יותר בצד אחד ביחס לאחר. קצב – מתייחס לתנועה המעוררת עניין בעיצוב. קיימות ארבע דרכים עיקריות ליצירת קצב. • מעברים: ליצירת רושם רב יותר, ניתן לדרג בלונים בצורות דומות וגדלים שונים, להוספת מגוון ומעברים בעיצוב. • חזרות: קצב נוצר בחזרה על צורה, צבע או מרקם למשל חזרה על צורה עגולה באלמנטים עיצוביים שונים יוצרת קצב. • קרינה: על מנת ליצור קווים ותנועה בתוך עיצוב, לעיתים קרובות יש נקודה מרכזית, אלמנט מרכזי מתוכו מוקרנים קווים ןתנועה. • מגוון: להגברת תנועה בתוך עיצוב, נעשה שימוש במגוון על מנת ליצור רושם רב יותר. מיקום חומרים דומים בכל אחד מצידי ציר דמיוני של קו מאונך, מאוזן או אלכסון יוצר תחושת קצב ומגוון. קנה מידה ופרופורציות – קנה מידה מתייחס לגודל העיצוב בכללותו ביחס לסביבה. על עיצוב להיות בגודל מתאים בכדי לשקף איזון חזותי. אם העיצוב גדול מידי, הוא יראה משתלט אך אם הוא קטן מידי הוא יראה לא משמעותי. פרופורציה מתייחסת גם כן לכמות של כל רכיב בעיצוב, ביחס לרכיבים אחרים. יש להקדיש תשומת לב בשימוש באלמנטים מנוגדים בצורה, צבע או מירקם על מנת להבטיח שהכמויות שנעשה בהן שימוש משקפות איזון חזותי. דומיננטיות וניגודים – לעיצוב חייב להיות אזור דומיננטי או נקודת מרכז על מנת לשקף איזון. בקישוט בלונים יכולים להיות אזורים דומיננטיים, כמו מרכז של שולחן או אמצע אשכול בלונים מנופחים בהליום. בניגודים, הכוונה היא לשימוש בצבעים, צורות ומרקמים הפוכים בתוך העיצוב ליצירת רושם. צבע משלים או קו הרמוני וחומר עגול יכולים להיכלל באותו עיצוב ליצירת ניגוד. לחילופין מרקמים הפוכים יכולים להתקיים האחד ליד השני ליצירת עניין מוגבר. הרמוניה – בשימוש נכון באלמנטים ועקרונות עיצוביים, העיצוב הופך הרמוני.   אז – אם ברצונכם לקבל עוד מידע, התייעצות או הצעת מחיר בנושא בלונים לאירועים, בלונים לחתונה, אמנות בלונים או בכלל – מוזמנים ליצור איתי קשר!!! מבחינתי לכל אירוע אנחנו שותפים מלאים להצלחה שלו, ועל כן אני תמיד שמח לקבל אתגרים חדשים! ליצירת קשר עם צוות אמני הבלונים, וליצירת אירוע צבעוני ומשודרג: [contact-form-7 id="1473" title="anyware"]   תודה רבה והמשך יום נעים מלא בבלונים. יוסף, אדון בלון.
בלונים לחתונה! לא מה שחשבת!

"כל פעם שראינו אותך היית עם חיוך ענק ברחבה! הבלונים היו כל כך מיוחדים ויפים. מקצוען ברמות ואין ספק שאנחנו ממליצים עליך לכל זוג שרוצה להפוך את החתונה שלו ליפה וצבעונית."

אדון בלון ב:
קורס קיפולי בלונים למתקדמים 4
קורס הבלונים שלנו!
תמרה
ספרון מיוחד לכל המשפחה!

"השירות של אדון בלון הוא מהטובים שיש! בחור אנרגטי שבא לחתונה ועושה ים של שמח. היחס האישי והשמחה שהוא מפיץ מעלים את האירוע לרמה אחרת. כיף אמיתי!!! מומלץ בחום"

צבעים בעיניים! בלונים בחתונה שלכם!

"את השמח שעשית לנו בחתונה אי אפשר להסביר במילים! זה לא עוד אטרקציית בלונים, זה משהו אחר לגמרי! אתה איש מדהים עם אנרגיות מטורפות!"

בלוני הליום שאלות ותשובות

לפרטים נוספים ותיאום אירוע

השאירו טלפון ונחזור אליכם.ן בהקדם!