ניפוח בלוני לטקס

שלום לכולם, ברצוני במאמר זה לספר לכם קצת על ניפוח בלוני לטקס.

את הבלונים העגולים (round) חשוב לנפח לצורת דמעה אידיאלית, בלונים מנופחים יתר על המידה מפתחים צורת אגס ובלונים שאינם מנופחים מספיק מפתחים צורה עגולה יותר. כלל זה אינו תקף לגבי בלוני ענק בגדלים 30 ו36 אינצ'. המיוצרים באופן שונה ושומרים על צורה עגולה לחלוטין.

ניתן לנפח בלונים באוויר או בגז. בלונים בגודל 9 אינצ' ובלונים קטנים יותר עדיף לנפח באוויר מכיוון שזמן הציפה שלהם קצר מאוד בניפוח עם גז. מכיוון שלטקס הוא חומר נקבובי באופן טבעי, מולקולות הגז עוברות דרך שטח הפנים של הבלון וגורמות לו בהדרגה לאבד גודל ויכולה ציפה.

בלונים מנופחים באוויר לא צפים, אך הם נותרים נפוחים זמן רב יותר מבלונים מנופחים בגז.
הסיבה לכך היא שמולקולות האוויר גדולות יותר ונעות בקצב איטי יותר ממולקולות הגז.

בלונים מנופחים בגז מושפעים מגובה ומטמפ' קיצוניות. הליום מתרחב בחום ומתכווץ בקור. הכלל הוא לנפח בלונים מעט פחות מהרצוי במעבר מסביבת עבודה קרירה למקום חמים ולנפח מעט יותר אם אזור העבודה חמים יותר ממקום האירוע.

כשבלון בגודל 11 אינצ' מנופח ומשוחרר בחוץ, הוא יצוף לגובה של בין 9,200 – 10,650 מטרים.
אז הוא יקפא ויתפוצץ לחתיכות קטנטנות כתוצאה מהפחתת הלחץ. הגובה הממוצע שנמדד בניסויים בשחרור בלונים בחוץ הוא 9,945 מטרים!!

תודה רבה והמשך יום נעים מלא בבלונים. יוסף.

בלונים לחתונה! לא מה שחשבת!

"כל פעם שראינו אותך היית עם חיוך ענק ברחבה! הבלונים היו כל כך מיוחדים ויפים. מקצוען ברמות ואין ספק שאנחנו ממליצים עליך לכל זוג שרוצה להפוך את החתונה שלו ליפה וצבעונית."

אדון בלון ב:
קורס קיפולי בלונים למתקדמים 4
קורס הבלונים שלנו!
תמרה
ספרון מיוחד לכל המשפחה!

"השירות של אדון בלון הוא מהטובים שיש! בחור אנרגטי שבא לחתונה ועושה ים של שמח. היחס האישי והשמחה שהוא מפיץ מעלים את האירוע לרמה אחרת. כיף אמיתי!!! מומלץ בחום"

צבעים בעיניים! בלונים בחתונה שלכם!

"את השמח שעשית לנו בחתונה אי אפשר להסביר במילים! זה לא עוד אטרקציית בלונים, זה משהו אחר לגמרי! אתה איש מדהים עם אנרגיות מטורפות!"

בלוני הליום שאלות ותשובות

לפרטים נוספים ותיאום אירוע

השאירו טלפון ונחזור אליכם.ן בהקדם!